Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

… pentru că parcă au trecut două secole, nu două luni de când nu am mai scris pe blog, m-am gândit să vă invit la mine acasă (în chirie :D), artătându-vă câteva din lucrurile dragi mie.

DSC02774

… pentru că îmi cunoașteți pasiunea pentru măști, ei bine, m-am gândit că e bine să păstrez dovezi care să ateste că nu sunt singura :))!DSC02803

… colecția de pipe a unei nefumătoare (sună bine pentru un titlu de carte) și încă nu v-am arătat colecția de brichete ;).DSC02806

… pentru că nimic nu este mai valoros ca un obiect lucrat de mână, cu pasiune și dăruire.DSC02814

… pentru că nu contează doar să ascundem lucrurile care stau împrăștiate prin casă, ci și să le ascundem ingenios și plăcut privirii!DSC02867

… câteva cutii din Italia anilor 1960.DSC02877

… colțul cu povești și transculturalitate. DSC02880

… lucruri care trezesc zâmbete! 🙂DSC02896

… câteva măști din colecție – work in progress :).DSC02897

… familia, valoarea unei vieți.

DSC02907

… oaza de liniște și bunăvoință.DSC02913

… măști și statuete :).DSC02921

… o pagină pe zi bucură mintea, inima și sufletul, mai multe sunt deja o desfătare.

🙂

Vă doresc noapte bună și o săptămână așa cum o doriți!