Etichete

, , , , ,

Cu toate că, de dimineață, cei de la vodafone mi-au amintit că am „depășit vârsta maximă”, prin urmare nu mai beneficiez de promoția pentru „tineri”, eu am ales (cu mult timp în urmă), să nu îmi mai număr anii prin disperare și îmbătrânire, ci prin experiențele trăite, cunoștințele acumulate, frumoșii oameni întâlniți, lucrurile împărtășite, visurile împlinite și, de ce nu, visurile ce se vor împlini.

Prin urmare, astăzi continui să mă bucur și să mă întristez… să procrastinez și să mă pun pe treabă… să scriu pe blog și să împărtășesc cu voi darurile pentru care sunt recunoscătoare:

DSC02967

… „prietenia este, îin primul rând, pacea reciprocă și zborul spiritelor pe deasupra amănuntelor vulgare.” (Antoine de Saint-Exupery)

DSC02973

… pentru că Moșul a venit tocmai din Suedia să îmi povestească cum e cu frigul și cu designul interior scandinav :).

„noi dobândim prieteni, nu primind binefaceri, ci făcând” (Thueydides) DSC02968

„șase semne are prietenia: dă și primește, se destăinuie și întreabă, mănâncă și se ospătează” (Pancatantra)

DSC02984

… pentru că încă mai există semne (de carte) care atestă că mamuții nu au dispărut în Epoca de Gheață.

„un prieten este un dar pe care ți-l faci ție însuți” (Robert Louis Stevenson)

DSC02994

… pentru că Micul Prinț s-a materializat la mine pe birou. Spor la lucru!

„timpul încearcă prietenii, ca focul aurul” (Menander)

DSC02996

… „nu am să încerc să te divid pentru a te cunoaşte. Tu nu eşti nici acest act, nici celălalt, nici suma lor. Nici acest cuvânt, nici celălalt, nici suma lor. Nu te voi judeca nici după aceste cuvinte, nici după aceste acte. Ci voi judeca actele şi cuvintele după tine. Îţi voi cere, în schimb, să mă asculţi. Nu am ce face cu prietenul care nu mă cunoaşte şi-mi cere explicaţii. Nu am putere să mă transpun în neputincioasă zarvă a cuvintelor.” (Antoine de Saint-Exupery)

DSC02999

… pentru că dacă ai carte ai parte, ei bine, eu am parte de cărți :).

„prietenia este, întotdeauna, o dulce responsabilitate, niciodată o oportunitate” (Kahlil Gibran)

DSC03005

… pentru că iubesc ceaiul și ceaiul mă iubește.

„dintre toate legăturile, nu e nici una mai însemnată și mai puternică decât prietenia dintre oameni de treabă și cu moravuri asemănătoare” (Cicero)

DSC03006

… pentru că ficusul meu ginseng arată ca un baobab, cine îmi desenează o oiță?

„cerbii se însoțesc cu cerbi, boii cu boi, caii cu cai, proștii cu proști, deștepții cu deștepți. Prietenia există numai între cei care au același caracter sau care se află în aceeași nenorocire.” (Pancatantra)

DSC03012

… pentru că și fluturii au fost cândva omizi, but now they know better! 🙂

„nu mă voi sfi să îmi apăr prietenul și nu mă voi ascunde de el, chiar de mi s-ar întâmpla vreun rău datorită lui.” (Tertullianus)

DSC03013

… „dacă prietenii ne fac servicii, noi socotim că ei ni le datorează în calitate de prieteni și nu ne mai gândim deloc că ei nu ne sunt datori cu prietenia lor” (Vauvenargues)

DSC03018

… „oriunde am fi, prietenii sunt cei care ne alcătuiesc lumea” (Henry Drummond)

DSC03021

… „prietenia se naște în momentul în care o persoană îi spune unei alteia: Cum! Și tu? Credeam că sunt singura”  (C.S. Lewis)

DSC03023

… „prietenia este este confortul inexprimabil de a te simți în siguranță alături de o persoană, fără să fie nevoie nici să îți cântărești gândurile, nici să îți măsori cuvintele” (George Eliot)

DSC03027

… pentru că a fost cea mai inspirată idee: o „pungă” de cadouri genială, nu credeți? Mulțumesc, I.

„prietenii și bunele maniere te vor purta acolo unde banii nu o vor face” (Margaret Walker)

:).

Somn cu vise senine, dragii mei și cât mai mulți prieteni de suflet în viața voastră!

