Etichete

, , , ,

Maimuțelele ajutătoare ale WordPress au făcut raportul anual pentru Terrapeutica Design în 2012 (trebuie să fi fost foarte ocupate, având în vedere multitudinea de bloguri :P). M-am bucurat nespus de ajutor, mai ales că în ultimele două luni ale anului am fost prinsă cu multe evenimente care par să aducă o schimbare în istoria mea personală. Mi-am propus, începând cu 2013, să fiu mai prezentă pe blog și pregătesc niște postări care sper să vă inspire.

Câteva detalii:

600 de persoane au ajuns pe vârful Mt. Everest în 2012. Acest blog a primit aproximativ 2,700 de vizite în 2012. Dacă fiecare persoană care a ajuns pe Mt. Everes ar fi vizitat acest blog, ar fi fost nevoie 5 ani pentru a primi atât de multe vizite.

Click aici pentru a vedea raportul complet. (WordPress rulz! :D)

Vă mulțumesc tuturor pentru vizite, pentru comentarii și pentru susținere. Mulțumiri speciale lui Robert, Carmen, Denise, Ramona și Miru, sper să rămâneți alături de Terrapeutica Design și în 2013.

Pentru voi și pentru mine… din cutia cu amintiri 🙂 :

un zâmbet călduros :):).

Zi frumoasă, dragii mei! Și să întâmpinați noul an cu inima deschisă și cu mintea înțeleaptă!

Vă mulțumesc  și vă doresc… tot ce vă doriți!

