Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

… pentru că un perete este pentru un decorator ceea ce este pânza pentru pictor :).

sursa desiretoinspire

sursa dana rogoz

sursa the style files

sursa pulmonate

sursa scandinavian retreat

sursa the style files

sursa skeppsholmen

sursa desire to inspire

sursa automatism

sursa pulmonite

sursa automatism

sursa annesage

sursa automatism

sursa automatism

sursa automatism

sursa avotakka 

sursa automatism

sursa automatism

sursa automatism

sursa automatism

sursa automatism

sursa – colecția de măști cu care vă tot „ameninț”- este un preview (care nu îi face cinste cum ar merita) pentru o postare pe care o pregătesc de ceva vreme (în gând), însă de când am rămas fără aparat, la B’estfest  (pentru cei ce își mai amintesc) nu prea am reușit să mă organizez, dar încetul cu încetul se fabrică oțetul, cum spunea unul din jocurile copilăriei mele.

:).

Noapte bună, dragii mei și spor la creat!!

 

