Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Ce poate fi mai bun decât un interior deosebit care să îmblânzească mohorârea unei zile ploioase? Sincer – mai nimic, cel puțin nu astăzi, nu din punctul meu de vedere. Așadar, dacă aveți 277 mp și nu știți ce să faceți cu ei, ehe, dragii moșului, poftiți de vă inspirați:

Apartamentul care m-a cucerit astăzi, se află la etajul trei, într-o clădire clasică, construită în 1888 și are 277 mp compartimentați în 8 camere bine proporționate și recent renovate.

După cum bine știți, nimic nu îmi gâdilă ochii minții mai mult decât niște ferestre imense și un tavan de care piticii lui Guliver s-ar fi minunat cu anii (cu o înălțime de aproape 4 metri așa :D), creând un spațiu amplu și luminos.

Camerele sunt foarte frumos împodobite și bogate în caracteristici originale – șeminee, uși duble, buiandrugi, dar și mobilier sculptat, covoare, pernuțe, tot soiul de țesături colorate, cu pattern-uri vii și jucăușe, obiecte de artă, tablouri și corpuri de iluminat deosebite.

Nici nu știu unde mi s-a oprit privirea mai întâi – la multitudinea de pernuțe, la combinația de tablouri sau la biblioteca încărcată de cărți… sau poate la măsuțele valiză :). Votez: la fiecare în parte și la toate în același timp!
Dar de acest șemineu… ce ziceți?

Camerele îmi inspiră eleganță și o atenție deosebită la detaliu și frumos. Deși este extrem de bogată în accesorii și obiecte, nu îmi dă senzația de încărcat sau de aglomerat, ci mă duce cu gândul la O mie și una de nopți :). Prin asta nu vreau să spun că mie nu mi-ar sta mereu gândul la povești, departe de mine intenția de a vă induce în eroare :P.

Îmi e din ce în ce mai clar – dacă o casă îmi place, cu siguranță are fotolii din piele și taburete din piele și mii de pernuțe.. Bine, nu spun că e suficient să existe aceste lucruri pentru a mă îndrăgosti nebunește de o casă, însă e un bun început! Și dacă mai sunt și câteva obiecte de artă din care să transpară prezența persoanei care o locuiește – touché, am găsit o casă cu caracter!
Ușile duble invită la deschidere – îmi plac astfel de invitații.
Bucătăria este atât spațiu de pregătit și gătit, cât și de luat masa. Ce pot face spațiul și creativitatea.
Un perete cu mobilă în nuanțe deschise, unul cu nuanțe închise. Un frigider cu o ușă din sticlă (superb!), electorcasnice Miele (măi, măi!) și o masă gigantică – rezultatul – o bucătărie de succes :).
Dormitorul principal este impunător și romantic. (însă are și un minus – tabloul! Nu mă înțelegeți grești – iubesc filosofia lui Buddha, însă, uneori, anumite tablouri și statuiete și altele de-l închipuie și îl reprezintă sunt doar (mereu, în ochii minții mele) kitsch pur…).
Ce ziceti de o cramă numai a voastră cu băuturi alese?
Sunt total absorbită de eleganța, spațiul, chiuveta imensă, oglinda și tot ceea ce îmi șoptește această baie luxoasă la ureche :):):).
Cred că m-aș transforma în „oaspete de meserie” dacă aș ajunge într-o astfel de cameră prin călătorile mele.
Un balcon foarte mic, transformat într-o terasă șic :D.
Colțul cu priveliște și spor :). Și cu tabloul lui Joker pe perete – pentru momentele cu lipsă de inspirație și s
:).
Vă doresc o zi cu o mie și una motive să fiți recunoscători pentru viață!
