Etichete

, , , , , , ,

Câteva mărturii ale visului meu atenian: prin magazinele din Plaka și … cum era și firesc, că altfel nu s-ar fi povestit: într-un magazin cu „delicatese” ale decorului interior – Home Style (am un scurtcircuit de memorie, deci nu vă bazați pe mine 100% în privința numelui magazinului, însă ce pot să vă spun este că e în Piața Omonia- doar în cazul în care aveți poftă de cumpărături în Atena :D)…

… pentru că sunt demențiale și fascinante și intrigante (și pentru că sunt feblețea lui Robert, omul cu vibrațiile intelectuale :D)

… pentru că pasiunea mea pentru pălării este abia la început, nu putea lipsi și una bucată pălărie.

… pentru că uneori e nevoie de atât de puțin pentru a rămâne fără cuvinte atât de multttt… sau spuneți voi cum e?! 🙂

… pentru că în casă e frig și încă regret că, de acum, toată iarnă mă voi uita la acești șoșoni…. numai în fotografii :((…

… pentru că, înainte de pălării, au existat sandalele… multe perechi de sandale, care mai de care mai colorate și mai fistichii, așa, cât să împace mai toate gusturile și pretențiile.

… ce ați spune dacă ușa vi s-ar opri într-un iepure? Bunny-door-stop= on my wishlist.. Dear Santa, când vii? :-”

… pentru că nu e nimic mai bine decât verde; pentru că dacă e și verde și e și cu sertare e mai bine; pentru că dacă e și verde și cu sertare și la dublu este divin.

… pentru că albul se poartă oricând.

… cucu-bau!

… pentru că oameni crează.

… pentru că mi-am luat o pereche de sandale grecești și nu puteam să nu vi le arăt 🙂

… pentru că pun pariu că și vouă vă plac rafturile trăznite și felinarele, ori ba?

… pentru că mă duce cu gândul la un colț cu bunătăți, surprize și bucurii.

… ce de rameeee, tulai!

… pentru că „o inimă iubitoare (chiar) este cea mai adevărată înțelepciune”. merită reiterat!

:).

Somn cu pace, dragii mei!

