Etichete

, , , , , , , ,

Atena… nu pot spune că m-a cucerit, așa cum m-aș fi așteptat, însă mi-a încântat simțurile și mi-a dat șansa să mă apropii de lumea lui Zorba :D.

… pentru că mi-am redescoperit vocația de cercetaș :).

… pentru că încă mai există locuri pe pământ în care tradiția, trecutul și „demodatul” nu sunt anulate, ci păstrate, protejate și restaurate.

… pentru că fiecare strădă are sensul și misterele ei.

… pentru că nu îmi pot imagina un mai bun simbol al înțelepciunii.

… pentru că grecii foloseau aceste sandale atunci când mergeau la război, astzăi, noi le folosim pentru a merge la plimbare pe străzile din Monastiraki, Plaka sau Syntagma :)- ar putea fi, oare, un simbol al păcii?

… pentru că nu am văzut niciodată atât de multe genți pe metru pătrat.

… pentru că sunt cei mai simpatici și colorați papuci de casă și pentru că nu am mai reușit să îmi cumpăr o pereche, mă bucur că nu am uitat să le fac o fotografie :))).

… pentru că, după cum știți, îmi plac pernuțele și, în caz că nu știați, nici pisicile nu îmi displac, although I am a dog-person :).

… pentru că a fost cel mai prietenos pisoi – l-am mângâiat minute în șir și nu a făcut altceva decât să toarcă și să mă privească, mulțumit, cu coada ochilor, iar când am vrut să plec, a vrut să vină cu mine, în semn de mulțumire (fotografia e făcută înainte să intru în magazin și să-l trezesc).

… pentru că știu, mai bine decât majoritatea oamenilor, de ce este igiena atât de importantă și cum să și-o păstreze. Poate totuși, jignim animalele și nu oamenii, când îi spunem unei persoane „ești un animal”, am putea să-i spunem, simplu – ești nedem de a te numi om sau om cu judecată, pentru că în fond, nu asta este plusul cu care noi ne lăudăm?

… pentru că mi-am văzut copilăria în formă de acadea făcută în casă :):).

… pentru că, dacă ajungeți în Atena, merită să mâncați la restaurantul muzeului Acropole! Paste făcute în casă cu sos și carne de curcan…

sau, poate, paste cu ciuperci și sos, în funcție de preferință și dispoziție. A fost bun.. bun, bun.

Colț de Atena de pe terasa camerei de hotel. Priveliște matinală.... pentru că nu ne-ar strica o croazieră de lux, nu-i așa? Cine se mai înscrie cu mine? Portul Pireus ne așteaptă cu brațele deschise și cu vasele de croazieră la mal…

:).

Vă doresc o seară cu sens, dragii mei! Bine v-am regăsit!

