Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Am răcit. Drept urmare, mi-am petrecut ultimele câteva zile într-o stare confuză, undeva între veghe și vis, febră și amețeală. Astăzi sunt mai aproape de „ieșirea din tunelul groazei” :), deci scriu pe blog.

Din când în când mă îndrăgostesc de câte un colț de frumusețe – evident, cu o iubire pur platonică și, de fiecare dată, imposibilă, deoarece obiectul iubirii mele este colțul de frumusețe al unei alte persoane. Colțul de astăzi îi aparține lui Angi Gren – sper să vă inspire.  Pentru cei care visează să se mute „la țară”- ei bine, se poate, mai ales cu așa model de seninătate – casa este construită de Angie Gren și de soțul ei în stilul caselor englezești din anii 1930-40.  Mult lemn și multe ferestre, uși duble la intrare și albul prezent atât în exterior, cât și în interior.  Contrastul dintre lumină și întuneric este pus în scenă sub forma contrastului dintre alb și negru, prezent chiar de la intrarea în casă – podeaua de culoare închisă, pereții albi, masa din sufragerie neagră cu scaune îmbrăcate în alb, ușile de la intrare albe cu mânere negre.   Fotografiile de familie ne mărturisesc povestea vieții în imagini – își merită un spațiu numai al lor în casa noastră, așa cum o au și în memoria noastră.  Îmi place mult această chiuvetă – picioarele ei mă duc cu gândul la o măsuță de toaletă de prin 1800. Un hol de poveste la întâlnirea dintre stiluri – un ceas suedez, coșuri împletite de la PotteryBarn (care sunt WAW, WAW, WAW!!),  fotografii alb-negru, așezate într-o simetrie a formei, deasupra unei băncuțe made in Sweden și achiziționate de la Lone Ranger Antiques (oare ar putea Suedia să se mute și în țara mea? eh, știu… mă întrebam și eu… așa…)  și o etajeră brutărească made in France și cumpărată de aici Nici nu știu ce elemente îmi plac mai mult: canapelele cu husele lor albe, dulapurile în perete, de o parte și alta a șemineului, șemineul sau grinzile lăsate la vedere sau atenția la detalii a proprietarilor.Pe lista mea de dorințe, această canapea otomană (hahaha) tocmai a intrat în top 10. Shabby Chic este   Vouă nu v-ar plăcea să luați masa aici în fiecare zi? Sincer acum… Mi se pare extraordinar cum fiecare obiect pare să aibă locul lui – masa cu cele două tipuri de scaune și o băncuță, lumânările, coșul împletit de sub măsuța cu veioze, insula din bucătărie, ceasul franțuzesc… Angie a fost bucătar șef – având în vedere această bucătărie senzațională – Angie a rămas bucătar șef = șefă peste o bucătărie de vis. Se pare că ziua bună se cunoaște de dimineață și bucătăriile ce inspiră la gătit se cunosc după lămpile industriale ce se integrează perfect într-un decor intim (fiecare cu proverbele lui, ce vreți?!).  Un aragaz IMENS cu două cuptoare (nu unul, ci DOUĂ!! oh, baby!), cu o cocotte roșie, ce promite delicii (cred că trebuie să îmi refac lista de dorințe, altfel îi provoc un infarct lui Moș Crăciun) și cu un coș împletit într-un colț –  așa mai zic și eu femeie la cratiță!Proprietara și-a amenajat bucătăria după cea din filmul „Something’s Gotta Give”, acestea fiind spuse, eu o voi amenaja pe a mea, după a ei (clar, nu? :D… Doamne ajută!)Și un colț parizian: o masă adusă din Franța și câteva gravuri vintage din Paris.  Dormitorul principal pare a avea mai mulți metri pătrați decât majoritatea apartamentelor pe care le-am văzut (sau în care am locuit), ca să nu mai vorbim despre șemineu, cele două fotolii superbe din piele, încă un coș împletit 🙂 și o zonă cu dublă funcționalitate – cinema și birou. Cine ar putea pretinde mai mult de la o casă și… de ce? „Colțul de la fereastră” pare a surprinde farmecul acestui sapțiu amenajat pentru zilele de duminică în care timpul are sens de relaxare și mulțumire.  – Oglindă, oglinjoară, cine are cele mai frumoase oglinzi? – Angie Gren are cele mai frumoase oglinzi – sunt vintage franțuzești… – uhum, bun… deci cam asta-i!

Camera copiilor este decorată în același stil ca și camera de zi. Este aproape albă, cu huse ce învelesc canapelele, cu multe pernuțe, veioze și accente de culoare.Și în camera fetiței găsim câteva postere vintage cumpărate din Paris – sunt jucăușe și foarte colorate, se potrivesc perfect unei camere de copil. Ok, ok.. voi tăia girafa de pe lista de dorințe… :)) 

V-ar mai fi frică să coborâți la demisol dacă ar arăta așa?

sursa homebunch

:).

Să aveți o seară liniștită și o săptămână fără răceală! 😀

