Etichete

, , , , , ,

… pentru că acest blog este oaza mea de liniște, frumos și speranță, nu pot să nu mă opresc (măcar din când în… gând) și să nu îmi scot pălăria în fața celor care se confruntă zi de zi cu „urâtul” și „răutatea” și le metamorfozează!

Versurile în engleză – aici.

… pentru că fiecare generație își găsește „vocea”, eu îi sunt recunoscătoare lui Serj Tankian pentru că pune cuvinte gândurilor mele!

Mesajele videoclipului: „Rasa umană va muri, într-un final… de civilizație”. Ralph Waldo Emerson / „Milioane de animale au murit în masă, recent.” / „Se crede că plasticul cauzează cancer unor milioane de oameni.” / „GMO (organismele modificate genetic) multiplică și dezlănțuie alergii alimentare letale.” / „Nivelul radiațiilor este în creștere pe întreg globul.” / „Acestea sunt mizele: trebuie fie să ne iubim unii pe alții, fie să murim.” /„Poluarea din orașe omoară mai mult de două milioane de oameni pe an.” / „Ultima perioadă în care oamenii au trăit într-o lume fără război a fost 2925 Î.HR.” / „Mama Natură vs. Capitalismul” / „Ultima decadă a fost cea mai călduroasă din istoria consemnată.”/ „Există două miliarde de oameni supraponderali sau obezi în lume, în timp ce 25,000 de oameni mor de foame în fiecare zi.” / „Există aproximativ 19,000 de dispozitive nucleare.” / „Omul este în întregime responsabil pentru natura sa și pentru alegerile sale.” Jean Paul-Sartre

… pentru că sunt „voci” care vorbesc / cântă pentru fiecare generație și pentru că we all have A POINT!

:).

Somn ușor, dragii mei! Noapte bună, insomnie!

