Etichete

, , , , ,

Întâmplarea a făcut ca într-o singură zi să îmi iasă în cale, pe drumurile Romei, Pălărierul din Alice în Țara Minunilor deghizat după cum urmează:

Și cred că își făcea cumpărăturile, ca orice turist bine informat pe Via del Corso, pe străduțele de lângă Pantheon sau Lungotevere 🙂 (în caz de aveți nevoie de inspirație, hihi..)

Nu am văzut în viața mea atât de multe pălării ca aici, toate într-un loc:

Și pentru că în postul meu anterior cu frânturi din cetate eternă am menționat-o pe Oriana Fallaci, iacăt-o mândră purtătoare de pălării:

… pentru că și-a fost fidelă, mai întâi de toate, sieși și conștiinței sale, și când a avut dreptate și când a greșit.

… pentru că a fost de neclintit în convingerile ei.

… pentru că a avut răbdarea și dăruirea să sape în căutarea propriilor rădăcini.

… pentru că și-a gravat trăirile în eternitate prin cărțile pe care le-a scris.

… pentru acest zâmbet.

… pentru intensitatea și forța cu care a trăit.

… pentru că nu s-a mulțumit să poarte doar pălării „convenționale” și pentru că a fost o femeie „jos pălăria”, îmi scot pălăria în fața ei. Am zis!

sursa fotografiilor cu Oriana: aici, aici, aici, aici și aici

🙂

Noapte bună, dragii mei, iar de sunteți insomniaci (ca mine) ore senine!

