Etichete

Aseară, în buricul nopții, am fost fericită :). Motivul? Terrapeutica Design a fost nominalizat de către Jurnalului lui Petit pentru „One Lovely Blog Award”.

Și deoarece există niște pași de urmat pentru a primi, cu demnitate :), acest premiu (și eu și blog-ul meu am făcut deja câteva tumbe de fericire, acum doar sărim într-un picior), vreau să îți mulțumesc încă o dată, dragă Carmen aka Petit :), pentru nominalizare. Și mă bucur că suntem vecine de optimism și dorință de împărtășire a seninătății în lume (fie ea virtuală sau ba).

7 Secrete dezvăluite:

* acesta nu este primul meu blog (însă a rămas singurul)

* am renunțat la carne (mai puțin la cea de pește :D) acum 3 luni și ceva (este a doua tentativă, prima a fost sabotată de mama în 2009, după 9 luni…)

* am început să colecționez măști când aveam 12 ani

* am învățat limba italiană uitându-mă la desene animate

* de obicei întârzii…

* vorbitul în public nu se află pe lista lucrurilor pe care le fac cu plăcere

* nu reușesc să economisesc bani, dar mă consolez cu gândul că îi investesc (ha!)… în cărți și în spațiul pe care îl numesc „acasă”

Și ai dreptate, dragă Petit, chiar nu este ușor să nominalizezi 15 bloguri, dar iată-le:

Automatism – pentru că a fost primul impuls în a transforma pasiunea pentru design interior în ceva mai mult decât ore întregi petrecute vizitând blogurile celorlalți 😉

* Viața la țară – pentru că, deși autorul ei nu mai scrie de mult, este un blog la care revin mereu când îmi tânjește sufletul după „veșnicia născută la sat”

* Jurnalul lui Petit – pentru că nu este niciodată prea târziu pentru a-ți face prieteni

Stories of the Mirror – pentru că există suflete care nu își lărgesc doar propriul orizont, ci și pe al altora

Kaydara – pentru că poveștile vindecă, inspiră, oglindesc și transformă

In pursuit of more – pentru că simplitatea este bogăție

Suveica Chic – pentru că acolo unde există iubire, există oameni care să ducă „mesajul” mai departe

Colorsdiary – pentru că există o frumusețe nesfârșită în micile întâmplări de zi cu zi

Califragilistical– pentru că un spirit călător nu poate fi oprit de limite impuse din exterior

An indian summer – pentru că există culori și oameni care ne bucură cu ele

Despre sufletul meu – pentru că mai există valori și persoane suficient de curajoase pentru a și le asuma și a le susține

Liesl made – pentru că fragilitatea ascunde putere bine utilizată.

I’ve become my parents – pentru că părinții își învață copiii și, dacă sunt deschiși, învață de la copiii lor

Stil inspiration – pentru că e bine când e liniște

* Dana Rogoz – pentru că există și forme sănătoase de dependență

:).

