Etichete

, , , , , , , , , , , ,

Aveam în tolbă o altă căsuță pentru ziua de luni, însă nu am reușit să mă încadrez în cele 24 de ore și am descoperit, între timp, o căsuță care mi-a tăiat răsuflarea în două…. zecișinouă 🙂 și cred că i se potrivește ziua de marți:

Ce îmi place: *este o casă nouă construită în stil tradițional Apulian; * este în Italia; *are o structură medievală ce mă duce cu gândul la alte epoci și timpuri; * acoperiș conic; * este din piatră; * iubesc modul în care albul absolut a fost valorizat de accente de negru și maro; * este o casă ce inspiră calm și echilibru; * este un decor simplu și plin de farmec.

Pietrele, apa, cerul, natura – par să se îmbine toate în acest decor de calm și armonie.

… pentru că, așa cum mi s-a spus astăzi, cea mai cruntă răzbunare este „să trăiești… bine” :), conform standardelor mele – hamacul face jumătate din acest „bine”, în rest mai adăugăm o carte „bună”, un ceai „bun” și cei mai „buni” prieteni și… răzbunarea este absolută!

Nu este nevoie de un spațiu mare pentru a crea un decor „mare”.

Charlotte Pettersson, să-ți dea Dumnezeu sănătate și inspirație și de acum înainte…

Pentru că atunci când nu ai ce să ascunzi, ai ce să împărtășești și renunți la ușile menite, uneori, mai mult să despartă, decât să unească.

Acolo unde încap doi, trei, șapte la o masă, mai încape cel puțin încă unul :).

Încep să iubesc tot mai mult bucătăriile fără dulapuri suspendate! Mai simplu, mai liber, mai firesc.

Pentru unii (Morten Angelo și soția sa, Tina Horsted ) casă de vacanță, pentru alții (aka subsemnata)… casă de VIS!

sursa – Sköna hem

🙂

Somn ușor, dragii mei și cât mai multe vise împlinite!

