Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , ,

Cu ceva timp în urmă, am descoperit şi am postat câteva fotografii (din 2011) cu fermecătoarea şi eleganta casă a Tinei K – aici. Între timp, casa s-a metamorfozat, păstrându-şi şi chiar împlinindu-şi trăsăturile fundamentale – minimalism, simplitate, mult alb şi multă poveste!

Îmi plac canapelele albe cu pernuţe colorate şi rafturile din prima fotografie – îi dau spaţiului un aer îngrijit şi curat.

Măsuţa cu şase picioare, în stil marocan,  este, într-adevăr, o piesă de mobilier cu totul deosebită.

După cum deja ştiţi, mesele din lemn cu aspect nefinisat mi-au câştigat de mult atenţia, iar scaunele se potrivesc perfect.

Un zid pus eficient în valoare.

Îmi place genul acesta de dulap cu uşi din sticlă – dă senzaţia de mai mult spaţiu.

Dacă e simplu şi alb, restul e în detalii.

Îmi plac la nebunie sfeşnicele de pe măsuţă.

O masă simplă transformată în birou.

Somn uşor.

Un dormitor simplu şi foarte luminos. Îmi plac noptierele improvizate şi veiozele care par să stea de pază.

Şi din nou sfeşnice…

Un colţ intim cu fotografii de familie.

Îmi plac mânerele din piele – în acelaşi stil ca al mobilierului de bucătărie.

Coşuleţe, bancuţă din lemn şi prosoape albe – da, votez!

Felinarul pare a fi parte din decor, dintotdeauna.

sursa imaginilor – blackballoon blog,

the style files, life as a moodboard

:). Să aveţi pace în suflet!

