Etichete

, , , , , , , , , , , , , , ,

Astăzi mi-am clătit ochii pe site-urile de design, în căutarea unor spaţii deosebite pentru copii. Mi-au plăcut următoarele:Maimuţica din tablou, cu zâmbetul ei oarecum melancolic, mi-a înveselit ziua.

sursa jean allsopp

 O cameră suficient de îndrăzneaţă pentru o adolescentă rebelă şi romantică, nu?

Câtă căldură şi lumină poate emana această cameră!Îmi plac pătuţurile identice şi rafturile albe cu jucării şi cărţi de poveşti vesel colorate.

O cameră mai rustică – însă la fel de veselă – şi care i se va potrivi fetiţei şi când va mai creşte, întrucât detaliile roz, caracteristice copilăriei, pot fi, cu uşurinţă, înlocuite de culori mai tinereşti, pe măsură ce gusturile i se vor schimba.

sursa house to home

O pată verde într-un peisaj uni…

sursa desire to inspire

O cameră gândită întâi pentru un băieţel, dar transformată prin accente de culoare într-o cameră delicată de fetiţă.

Şi tablourile, nu doar cărţile spun poveşti, singura diferenţă este cu unele folosesc culori, celelalte cuvinte.

sursa designsponge

Înainte de toate, primul lucru care mă cucereşte la această cameră sunt ferestrele imense şi bancuţa cu rafturi pe care sunt aşezate pernuţe jucăuşe. Trebuie să recunosc că şi scaunul care se leagănă are un impact puternic asupra mea, hihi!

O cameră cu detalii vintage şi în stil oriental – cu pernuţe pe jos şi un minunat dromader de jucărie.

Pereţii de cărămidă vopsiţi în diferite culori par a fi ziua şi noapte ce şi-au dat întâlnire într-un colţ. E o cameră jucăuşă.

O cameră discretă, în culori neutre – pare a sugera că este nevoie de puţin zgomot şi glasuri de copil.

Lădiţa de la capătul pătuţului şi covorul alb-negru m-au convins să votez această camere una dintre preferate.

Patul şi dulapul m-au lăsat fără cuvinte – creativitate exprimată atât de frumos!

Un mod foarte inspirat pentru a oferi spaţiu mai multor copii şi este şi foarte atrăgător.

Ştie cineva cântece de leagăn? Îmi vine să cânt atunci când privesc această imagine, însă nu am pe cine să adorm!

Ce fericite trebuie să fie jucăriile ce stai în roată  – este, cu siguranţă, plăcut să ai un bâlci numai al tău, chiar şi de jucărie.

sursa aparthment therapy

:). O săptămână plină de speranţă vă doresc!

