Etichete

, , , , , , , , , , , , ,

… pentru că am un dor de ducă, de verde, de iarbă, de aer, de cer şi de seninătate, m-am gândit să împărtăşesc cu voi nostalgia mea după veşnicia cea născută la sat. Mi-am amintit că în 2009, când visul unei case la ţară mi se părea la o aruncătură de băţ (însă ce înţeleg copiii din legile lumii? mai nimic, uneori!) am descoperit blogul viaţa la ţară. Între timp, Anca, „o mamă cu trei copii care a găsit într-o căpiţă de fân un laptop conectat la un cablu”, aşa cum s-a descris ea, a renunţat la laptop-ul conectat la un cablu, probabil pentru că a reuşit să se conecteze la ceea ce căuta şi a ales realitatea virtualului.

… pentru că nu ştu să iubesc ceva mai mult la o casă, ca o bibliotecă aparent nesfârşită.

… pentru că, uneori, pentru a vedea lumina, oamenii au nevoie să se confrunte, mai întâi, cu umbre.… pentru că există mereu un colţişor de calm şi linişte.

… pentru că o cameră plină cu cărţi este ca un suflet plin cu poveşti, experienţe şi amintiri.

… pentru că ne odihnim, cu adevărat, doar atunci când este linişte în interiorul nostru, ca şi în afara noastră.

… pentru că există oameni care trăiesc simplu.

… pentru că avem nevoie de veseilie şi speranţă.

… pentru că e mai frumos, nu neapărat mai uşor, în doi.

… pentru că sufletul nostru are nevoie de educaţie şi creştere continuă.

… pentru că putem să facem schimbări şi putem muta munţii (dacă există credinţă, dar, mai ales, dacă este nevoie….)

… pentru că există cel puţin un loc, unde ne putem întâlni cu ceilalţi.

… pentru că viaţa este arareori o fotografie de revistă – statică, retuşată şi fără suflu.

… pentru că viaţa bate filmul.

… pentru  că  iubirea  dă viaţă.… pentru că suntem liberi.

… pentru că  frumuseţea este  starea naturală a lucrurilor.… pentru că pământul încă mai are răbdare cu noi.

… pentru că fiecare dintre noi îşi construieşte viaţa, în felul său.

sursa viaţa la ţară

:). Duminică plăcută, dragii mei! şi continuaţi să visaţi, dar şi să construiţi la visele voastre!

