Etichete

, , , , , , , , , , , , , , ,

… eternul dor de ducă. Doamne, cum îl înţeleg acum pe Zorba, acum, după ce m-am lăsat furată de fotografiile vilei Drakothea, de pe insula Mykonos.

Apă, piatră şi lumină. Suficientă viaţă pentru mine.

Uit de griji doar privind fotografia, iar corpul îmi transmite dorinţa de a înota!

Îmi place foarte mult acest refugiu pe piatră cu acoperiş din lemn – pare un baldachin în aer liber creând seninătate chiar şi pentru sufletele cele mai chinuite.. sau cel puţin aşa sper.

Cu toate că nu am fost încă în Grecia, iubesc albul şi formele date caselor greceşti – unduirea şi blândeţea formelor şi a culorilor îmi încântă şi sufletul, nu doar privirea.

Simplu şi rustic.

Colţul alb. cu pernuţe, este preferatul meu, mai ales că nu lipseşte arta. Aduc eu cărţile!!

Cred că acest spaţiu este unul al tratatelor de pace şi al conversaţiilor fascinante.

Dacă e decor rustic, este şi o masă din lemn nefinisat.

Cât calm şi împăcare îmi poate transmite această fotografie. E clar – am nevoie de o vacanţă, ca de o gură de aer proaspăt! Până una alta, îmi mai ţin respiraţia, însă îmi eliberez visele.

sursa my scandinavian home şi le figaro

:). Somn uşor şi vise/ vacanţe minunate, dragii mei!

