Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , ,

O casă minunată lângă mare în Mousehole, Cornwall, construită în anii 1800.

Alb-griul podelelor și al pereților și culorile neutre sunt primele detalii care m-au făcut să îmi opresc atenția asupra ei.

Îmi place că au renunțat la tavan pentru a pune în valoare grinzile, vopsite alb – apoi piesele de mobilier în culori neutre, calde, obiectele de colecție adunate de proprietar de prin călătoriile sale, toate oferă un aer nostalgic și visător acestei camere de zi.

Adevărul este că dacă tot vorbim despre o casă pe malul mării, atunci să punem acest lucur în valoare, nu? Sau cel puțin, pentru cei care nu au o casă pe malul mării (încă), pot începe prin a-și accesoriza casa în stil nautic.

Îmi place enorm această paletă de alb și griuri spălăcite care se îmbină pentru a-i oferi casei o aliură vintage și clasică în același timp – faptul că podeaua, pereții, tavanul și grinzile au fost vopsite/văruite în aceeași paletă de culori mă face să mă gândesc la nemărginirea dintre mare și cer, care crează iluzia că ele se unesc la orizont, insă rămân fiecare în mediul său.

Lampa în stil industrial ce atârnă asupra unei mese din lemn cu aspect natural, nefinisat îmi definesc în minte detaliile unei case de vis. Mă mut pe malul mării!

Simplitatea este cu pusă în valoare de micile accente de verde ale geamului de la ușa dormitorului și parcă accentuează și mai mult senzația de monocromatic, de visare și proiecție.

Noptiera lădiță, cuierul și becul atârnând sunt elementele mele preferate de aici.

Căzile cu picior sunt din altă lume sau hai să spune doar – din altă epocă!

sursa Living Etc, on house to home,

fotografii de Paul Massey

:). Visare plăcută!

