Etichete

, , , , , , , , , ,

Am un dor de ducă pe care mi-l potolesc inspirându-mă:

O bucătărie gândită pentru cei pe care gătesc, iar când nu o fac propriu-zis, se gândesc la asta! Îmi place colțul de luat masa – pare conceput pentru ședințe de familie și mic dejunuri copiase, deși, sunt sigură, că vă vin și alte idei inteligente și funcționale.

Un aragaz cu două cuptoare și dacă nu mă puteți încă urmări, repet – două cuptoare!! Visul gospodinelor (să nu mă înțelegeți greșit, nu vreau să par ce nu sunt și anume o gospodină înfocată, însă, pot visa la două cuptoare pentru ziua în care voi deveni o gospodină în toată puterea cuvântului, nu?).

Frigiderul în două uși, cu mașină de făcut gheața incorporată pare a fi soluția ideală pentru orice vară cu călduri de peste 30 de grade. Limonada mea ar fi, cred, chiar mai încântată decât mine, iar  blatul de granit, mobila albă și rafturile deschise, îi dau bucătăriei un aer contemporan și minimalist.

Îmi place spațiul de birou și holul care unește bucătăria de camera de zi – peretele liber îi face cu ochiul colecției mele de măști și tablourilor pictate din plăcere și în lipsă de talent, hihi!

Bună dimineața, soare!

Podeaua din lemn de pin oferă un aer deosebit încăperii, creând un minunat contrast între maroul său închis, negrul colțarului, albastrul imaginilor și albul peretelui. Îmi place faptul că există mai multe accesorii și detalii, decât mobilă, în această cameră de zi.

Dulapurile albe, construite în perete contribuie la crearea senzației de spațiu, fiind în același timp un loc de depozitare foarte funcțional și creativ.

Rafturile trăznite îi dau camerei un aer tineresc și vesel, iar dormitorul ne invită la odihnă.

Dormitorul pare a fi o prelungire a camerei de zi și este un loc liniștit, în care să te retragi pentru relaxare și oglindă. Faptul că nu există prea multă lumină (fereastra de deasupra patului dă în hol, cea de pe peretele din stânga în baie) este, pentru mine, cea mai potrivită invitație la somn și visare.

O chiuvetă din porțelan alb, o oglindă imensă, o cabină dublă de duș și tot soiul de accesorii îi dau acestei băi un aspect minimalist și elegant.

Cabină dublă de duș cu blocuri de sticlă – genial! Am sentimentul că persoanele care au gândit amenajarea acestui apartament (două cuptoare, frigider cu două uși, două scaune la birou, două cabine de duș) fie au o pasiune pentru cifra doi, fie pentru gemeni, fie pentru fiecare cu cabina și cuptorul său – pentru a nu exista neînțelegeri, evident! Oricum ar fi, pe mine m-a încântat!

Apartamentul de 59 de mp, cu două camere, se află la etajul 3 al acestei clădiri mansardate și poate fi închiriat cu mai puțin de 400 de euro/ lună – mi-aș dori ca Bucureștiul să ofere același condiții… sau poate ar trebui să învățăm și noi (vorbesc, mai întâi de toate, în numele meu), să fim altfel de chiriași!

sursa fantastic frank

:). Să aveți o seară fantastică!

 

