Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

… pentru că a fost o expriență nouă:

… pentru că am descoperit că nu ești niciodată prea bătrân, dacă te mai poți bucura ca un copil atunci când descoperi o trupă nouă, care te face să simți!

… pentru că sunt și suflete care înțeleg că orice prezent are un trecut și orice viitor poate fi clădit doar datorită lui „a fost odată”.

… pentru că „sunt prea lucid(ă) pentru lumea asta/ vreau să-nnebunesc, să mă-ndrăgostesc/ să simt că trăiesc!” 🙂

… pentru că au fost, într-adevăr, „două voci și o chitară la B’estfest”, dar și două inimi inteligente.

(mă înclin în fața artiștilor de mai sus pentru că nu ne instigă doar la muzică, ci și la lectură! JOS PĂLĂRIA!)

… pentru că deși nu avem „o țară ca afară”, avem oamenii pentru care merită să ne dorim o țară „mai a noastră”!

… pentru că „lumea se schimbă”, dar unele lucruri devin mai bune în timp.

… pentru că încă mai există oameni care știu ce să facă cu talanții lor și pentru că fredonez această melodie de trei zile fără oprire.

… pentru că avem nevoie de energie și bună dispoziție.

… pentru că atunci când îți lipsește capul,  chiar este greu să închizi ochii – mie mi se întâmplă adesea, altfel aș dormi acum – haha.

… pentru că probabil, undeva, în lumea celor care nu cuvântă, cățeii cântă: ”pulp is everywhere, yes, pulp is everywhere, that I go”.

…  pentru că uneori adevărul doare, alteori te poate face să dansezi.

…pentru că muzica ajunge, din difuzoare până-n sânge, pentru că inima mea moare, atunci când sunetul dispare….

:). Mulțumesc Ioana!

p.s. și deși mi-aș fi dorit să postez câteva fotografii și clip-uri înregistrate de mine, mi-am pierdut aparatul foto la festival – prin urmare, it is what it is.

