Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

Într-adevăr, cred că există persoane care nu sunt înnebunite după levănțică și nici după culori precum lila, mov sau violet (nici eu nu eram până mai ieri, mai ales dacă sunt folosite într-un exces de zel și alte finețuri!), însă nu mi-a fost încă dat să aud pe cineva spunând că nu suportă levănțica (și sper nici să nu am ocazia).

Indiferent dacă este într-un ghiveci, pe câmp, proaspăt culeasă, uscată, în buchetul unei mirese, printre hainele din dulap, sub pernă sau dacă își împrumută parfumul unei lumânări sau unei creme și culoarea unei rochii, unei vopsele sau unui interior mirific, levănțica va reuși, cu siguranță, să îmi trezească și să îmi bucure simțurile.

sursa everything lavander

(pentru că, dacă ar fi să îmi imaginez Raiul într-un fel anume, așa mi l-aș imagina: ca pe un câmp nesfârșit cu levănțică parfumată!)

sursa aromatherapy at home

(și… pentru că un vis nu vine niciodată neînsoțit, i-am găsit casei din visurile mele o prietenă de nădejde – grădina din fotografia de mai sus. Deja îmi simt nările gâdilate de parfumul îmbătător și relaxant al levănțicăi.)

și

sursa bumblebee

sursa chance of rain flickr 

(Oh, Doamne, de-ar fi să plouă cu levănțică… macar din când în când, în metropolele prăfuite!)

sursa flower garden girl

sursa shelterness (fericire într-o cană)

și

sursa lilu interiors (

nici prea mult, nici prea puțin – simplitatea se aproprie cel mai mult de (ideea mea de) perfecțiune)

sursa etsy

sursa styleestate (da, da, da!)

sursa luulla handmade blog

sursa eclectic revisited

(dacă aș locui aici, nu aș cunoaște depresia nicicând :D)

sursa pinterest

sursa we heart it

sursa organitarian living (așa să fie!)

sursa wedding inspirasi

sursa 123rf 

sursa at home in arkansas

:). Somn odihnitor, dragii mei!

