Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Mă întreb ce îi face pe (unii) oameni să vadă (uneori) lucrurile doar în alb-negru? Voi ce spuneți? Să fie oare vorba doar despre un nivel de trai scăzut, despre lipsa de imaginație, despre lipsa de speranță, despre tocirea simțurilor sau doar despre lipsa de interes? Sau poate acestea toate, la un loc și la puterea a zecea…

sursa solarnovo

sursa A CUP OF JO (căzile din cupru au o anumită eleganţă, numai a lor!)

sursa Apartment Therapy

sursa Ikea Family Live

sursa design manifest

sursa Gary Spain Design

sursa house to decor

sursa Poppy Talk

sursa completely coastal

sursa decoholic (m-am relaxat doar privind această fotografie…)

sursa house to home

sursa house to home

sursa hallready

sursa home design pics

sursa completely coastal

sursa sketch24

sursa art work network

sursa tselfoninternts

sursa showerremodel

………………………………………………………………………………………………….

Și mă mai întreb: dacă ar exista mai multe astfel de băi, pe plaiul nostru mioritic, ne-am mai găsi noi pe ultimele locuri în staticile europene cu privire la cantiatea de săpun/șampon/pastă de dinți/detergent folosite pe cap de locuitor?

Un gând îmi spune: Da.

Un gând îl contrazice.

Credinţa mea în frumos zâmbeşte cu speranţă.

🙂 Săptămână uşoară, dragii mei!

