Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Este oficial – desire to inspire – este sursa mea de inspirație numărul unu. Mai ales de când am descoperit pe site, aceste fotografii care înfățișeaza o casă ca nici o alta!

Această casă magnifică îi aparține decoratorului spaniol Serge Castella și fotografiile au apărut, mai întâi, în revista AD Spania. În casa de tip showroom, lucrurile nu rămân foarte mult timp (poate este o lecţie despre ataşament şi non-ataşament… în viaţă este important să preţuieşti lucruri, să ţi le doreşti, dar să le şi eliberezi. În fond, frumuseţea este pentru ochii tuturor!), ele sunt în perpetuă căutare a unei locuinţe – nu ştiu alţii cum sunt, dar eu, cu siguranţă, mi-aş dori să le ofer un cămin, fie el şi provizoriu!

Ce fotoliu interesant! Fotograful Mark Gregory Peters a surprins într-un mod uimitor naturalețea acestui spațiu.

Ferestrele gigantice, lemnul, pielea, culorile naturale, spațiile foarte largi, pereții din ciment și nisip, obiectele de decor, antichitățile, grizile – toate aceste elemente se îmbină pentru a crea o casă minimalistă și totuși luxoasă, monocromă, dar eclectică, simplă și în același timp care reflectă bogăția unei lumii străvechii – o poartă între exterior și interior.

Fiecare piesă de mobilier este unică și pare aleasă special pentru a se integra în atmosfera de poveste fără sfârșit a casei – taburetul din lemn sculptat, tabloul, statuia, candelabrul alb, franțuzesc!!

Îmi place modul în care toate aceste piese neasortate de mobiler își scot una alteia calitățile în evidență – unicitatea, bogăția detaliilor, masivitatea, austeritatea, formele!

Lemnul pare a fi materialul cel mai prezent: uși masive, podea din stejar decolorat, un fotoliu de lemn parcă „neterminat”.

Dormitorul sugerează vis! Mă încântă aspectul neprelucrat al pereților, simetria celor două noptiere și a veiozelor din anii 1950.

O fi bustul lui Caesar sau nu o fi? O fi? (ignorance is bliss – sau aşa se spune… oftat!)

Combinația de lemn, metal, inox și fibre naturale din bucătărie îmi gâdilă vizorul :))…

Îmi place dulapul, îmi plac coralii – doar ÎMI PLACE!

Baia păstrează, ca şi în restul casei, aspectul auster şi minimalist.

Potrivit filozofiei decorative a lui Serge Castella, așa cum a apărut în nr. 97 al revistei Habitania- „nu există nimic mai trist ca o casă uniformă, o casă trebuie creată încetul cu încetul pentru a-i da farmec”.

sursa minunilor pe – MGPfoto și Serge Castella.

:). Acum înţeleg, cu adevărat, expresiile: a rămâne fără cuvinte, a lăsa mască, a-ţi tăia respiraţia, a rămâne mut de uimire, etc. – pentru că asta mi s-a întâmplat mie la vederea acestor fotografii!

Noapte bună!

