Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Casa din Anglia a designerului de interior Kathryn Tyler a fost construită în jurul obiectelor ei vintage, adunate de-a lungul unui deceniu, întrucât „Este mult mai satisfăcător să dai viață unui obiect vechi, decât să alegi ceva dintr-un catalog“. Iubesc combinația de lemn, ciment și cărămidă pictată.

Deși în camera de zi sunt multe piese de mobilier, ferestrele imense, cât peretele, crează senzația unui spațiu aerisit și relaxant.

Rafturile deschise între bucătărie și camera de zi maximizează spațiul și îi permit aerului și luminii să circule în voie,

Kathryn Tyler afirămă că „a fi în controlul asupra fiecărei etape a procesului de construcție și amenajare, a însemnat că nu am fost nevoită să fac nici un comprpmis cu privire la nimic”. – îmi place canapeaua Knoll, însă cele două scaune din piele și lemn de Sigurd Resell îmi iau ochii.

Bucătăria personalizată – o combinație între mobilierul de la IKEA și lemnul de stejar, a fost concepută împreună cu David Restorick – iar punctul forte este scara care are și rol de spațiu de depozitare pentru colecția de vase de gătit, pline de culoare a lui Kathryn.

Spațiu de depozitare? Scară? De ce nu amândouă? 😀

Dacă este ceva ce îmi taie respirația, asta e – o bucătărie imensă, deschisă spre locul de luat masa.

Ferestrele Clerestory care oferă lumină din belșug, rafturile încastrate și dulapurile pentru documente crează un studio de design perfect! (Sincer, nu m-aș supăra dacă ar fi biroul meu…)

Dormitorul principal este elegant și simplu.

Abia aștept să pot spune și eu, ca și proprietara acestei case de vis „Am pus tot ceea ce am iubit dinotdeauna în această casă”!

Exteriorul minimalist și modern al case de 200mp în care locuiesc Kathryn Tyler și iubitul ei Chris Brown.

  sursa fotografiilor (de Andrew Meredith) și

a detaliilor (de Alyn Griffiths) – Dwell.

:).  Noapte bună!

