Etichete

, , , , , , ,

Aveți o casă de 65 mp și nu știți cum să o amenajați? Acest minunat apartament londonez situat la etajul întâi într-o clădire fantastică și care a fost, de curând, vândut pentru £1,295,000, se oferă drept inspirație.

În camera de zi predomină albul și culorile neutre, ușile în stil franțuzesc și podeaua din lemn de stejar (cu încălzire în pardoseală).

În sfârșit o încăpere care își schimbă fața – și eu care ajunsesem să cred că am rămas ultima împătimită a schimbatului de mobilă prin casă – nici măcar nu știu care idee îmi place mai mult – aceasta cu colțar sau cea cu canapea și fotolii – se potrivesc amândouă perfect acestui spțaiu deschis și luminos.

Îmi place cum au integrat zona de luat masa în camera de zi, pare că nici nu se putea altfel. Iar rafturile jucăușe parcă mă invită să îmi bag nasul și să îmi aleg o carte.

Și în bucătărie podeaua este din lemn, ca peste tot în apartament, cu încălzire în pardoseală și cu mobilă de bucătărie simplă, în stil englezesc, cu spațiu și instalații pentru frigider, mașină de spălat, uscător, mașină de spălat vase și cu suficient loc de depozitat (în cabinetele de jos, dar și în cele suspendate). Toate electronicele sunt marca Miele.

Oglinda din bucătărie pare a crea iluzia de spațiu, dar și de eleganță.

Este clar: e suficient să îmi arăți o fereastră imensă și m-am topit, însă când sunt trei, sunt deja în altă dimensiune, mai ales dacă reflectă lumina ca în acest dormitor londonez.

Podeaua din lemn masiv de stejar, încălzirea în pardoseală, dulapurile mascate – sunt toate dovada vie că se poate crea o atmosferă cochetă și răsfățată, chiar și într-un spațiu mic.

Baia cu podea de lemn mi se pare un vis, iar toaleta japoneză Toto cu scaun încălzit și funcție de bideu pare a fi luxul absolut.

Însă să nu uităm să menționăm dușul în marmură de Carrara.

Nici cu acest balcon nu îmi e rușine, chiar deloc!

Iar această verandă transformată în birou este dovada genialității în utilizarea spațiului în manieră multifuncțională și economică.

Terasa cu sistem de irigare a plantelor și cu suficient spațiu pentru relaxare pare a fi un colț de natură, încă neîmblânzit.

sursa imaginilor – foxtons, descoperit pe DesireToInspire.

:).

