Etichete

, , , , , ,

Este vară. Afară sunt peste 30 de grade. Bucureștiul este departe de a fi o oază de liniște și de răcoare. Gândurile îmi zboară – la un alt (ano)timp, la un alt decor: verdeață, umbră, apă, aer curat, o insulă, o casă ce inspiră relaxare.

Așadar, când am văzut această casă minunată pe site-ul Desire to inspire, am simțit un imbold acut de a-mi lua picioarele în spinare și de a deveni una cu ideea de vacanță pe malul Mediteranei, în Mallorca.

Dar, cum Spania nu este chiar la o aruncătură de băț, am ales, pentru moment, să mă pied în frumusețea amenajărilor interioare – cel mai răcoritor gând pe ziua de astăzi.

Fiecare pătrățică a casei parcă șoptește: „vino, e vacanță! te aștept!”.

Culorile naturale și lumina ce pătrunde în orice ungher par să creeze o atmosferă proaspătă și răcoroasă.

De ce să fim spectatori ai propriei vieți, când putem fi protagoniști? Nu mă credeți? Un reflector sau două, în unul din colțurilei camerei de zi, s-ar putea să „facă lumină” în această dilemă :).

Treptele sunt adorabile (mai ales dacă nu sunt copii prea mici prin preajmă!).

Îmi place din ce în ce mai mult stilul industrial în ceea ce privește decorațiunile interioare – lămpile din bucătărie sunt nemaipomentie. Doar ce am trecut lampa de deasupra mesei pe lista mea de dorințe (devine din ce în ce mai lungă, dar avem cu toții voie la câte un vis, nu-i așa?).

Și dacă nu m-ar fi cu cerit pâna acum, acesta ar fi fost momentul – dormitor simplu, alb, cu accente de culoare. Delicios.

Simplitate și romantism.

Dacă mă căutați, sunt în grădină, cu o limonadă în mână și fără absolut nici un gând, doar cu simțuri.

 

sursa imaginilor Nuevo Estilo.

Zi luminoasă :).

 

 

 

 

