Etichete

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Și pentru că afară sunt 32 de grade și îmi zboară mintea la o ambianță exotică – mi-am clătit ochii cu interioarele balineze. Indiferent dacă pereții sunt albi, colorați, din lemn sau ciment, accesoriile fac diferența – sunt colorate, cu trăsături blânde – multe cutiuțe și spații de depozitare, pernuțe, canapeluțe și tot soiul de fotolii care mai de care mai comode, mobilă din lemn pictat sau sculptat cu motive orientale.

Nu îmi e greu să mă imaginez trecând ca o umbră pe coridoare îmbrăcată într-o rochiță vaporoasă de vară, inspirând liniștea și dormind un somn profund și cu vise ambițioase scufundată în unul din paturile acoperite de pernuțe de diferite culori și forme. Aceste cutii sunt delicii ale depozitării – se strâng atât de multe mici nimicuri într-o viață de om – nasturi, ace, ace, bijuterii, zorzoane, gablonțuri, pixuri, chei, jucării, brichete, colecții de miniaturi și tot așa.

Mobilă sculptată sau cu sertare din sticlă – efect garantat.

Orhideea ar da farmec spațiului și dacă ar fi într-un con de umbră.

Și uite așa ajung eu să oscilez între decorul scandinav – alb – neutru, simplu și decorul oriental – îmbinre de culori vii, multe accesorii – pături, perne, tapițerie, văluri, etc. Însă, din fericire, acesta este unul dintre conflictele interioare de care nu simt nevoia să scap, forțând o alegere :).

Fotografiile realizate în Casa Colonială, în Vila Morabito Art, în Vila Warna și în Vila Jimbaran – preluate de pe site-ul Living Agency –  Jean-Marc Wullschleger și Tina sunt oamenii frumoși din spatele proiectelor.

:).

