Etichete

, , , , , , , , , , , , , ,

transformi o fostă școală într-o casă de locuit? Nu știu voi, dar eu m-aș muta astăzi acolo. Știți, așa, din întâmplare, e vreo școală de vânzare?? 🙂

Dacă rezultatul final arată ca în fotografiile de mai jos, atunci înțeleg… ÎNȚELEG și susțin. Jos pălăria în fața designului interior scandinav.

Alb, negru, gri… gri, negru, alb.

Un colțișor altfel – poate pentru un ceai cald, o carte bună, o muzică frumoasă sau doar un gând călător.

Când voi fi mare voi avea și eu o bucătărie spațioasă și albă și luminoasă ca cea din imagine, în care îmi voi încerca talentul inventând cele mai trăznite rețete.

Și ce poate fi mai atrăgător decât o pată de culoare într-o mare de culori neutre? Știu – un perete verde într-o casă cu pereți albi.

Cu siguranță că dacă te trezești într-o cameră atât de luminoasă și simplă, dar jucăușă, nu te mai bântuie fantoma mersului la școală…

De fapt, ce tot spun… când școala poate fi transformată într-o casă, de ce nu ar putea fi o casă, transformată în spațiu al învățării, al creșterii și al dezvoltării?

Simplitatea este sora mai mare a echilibrului, iar echilibrul este mama strării de bine. Somn ușor, ce să mai!

Sunt o procrastinatoare, însă un asemenea spațiu de lucru, m-ar face să uit acest detaliu nesemnificativ.

Am o minte nițeluș cam aglomerată, poate de aceea mă îndrăgostesc atât de ușor de spațiile simple, cu un stil clar, curat, cu accente de culoare pe un fundal neutru – în care să poți proiecta orice. Trăiască fantezia!

Să nu-mi uit punctul de focus în orice casă – biblioteca! Iar dacă mai este și neagră, sobră și deplin integrată în peisaj – Voila!

 pentru mai multe fotografii – aici.

:).

și acum… să mă întorc și eu la treabă, nu? În fond, numai cine nu muncește, nu greșește!

 

 

 

