Etichete

, , ,

Dacă m-ați întreba, de curiozitate, nu ca urmare a unui imbold ascuns, cum arată casa visurilor mele, mi-ar fi ușor să vă răspund: este luminoasă, albă/ culori neutre sau pastel și pete de culoare vii și îndrăznețe, din loc în loc, adică o îmbinare între stilul scandinav (ca fond de bază) și accesorii din toate celelate culturi ale lumii (sic!). Dacă se va materializa sau nu acest vis, rămâne de văzut. Vă țin la curent!

Deși nu este casa visurilor mele – din fericire, încă mai există șansa să fie doar A MEA :), minunata casă a Tinei Kjeldsen , designer de origine daneză și co-fondatoare, alături de soțul ei, Jacob Fossum,  a companiei Tine K. Home se apropie extrem de mult.

Un hol încântător și primitor. Are o simplitate ce te invintă înăuntru.

Pare a fi un spațiu continuu, fiecare detaliu contribuie la armonia ansamblului.

Această bucătărie cu tentă minimalistă, mă îndeamnă să pun mâna pe o cratiță…

Pofta buna!

Combinația culorilor și pieselor de mobilier sunt fermecătoare și sugerează ideea de confort și abandonare.

Tot acest alb accentuează fiecare mic detaliu și accesoriu.

Și din nou simplitate – totul în slujba unui somn odihnitor, cu vise plăcute.

Un fotoliu în baie, ce poate fi mai romantic și, în același timp, provocator?!

Mici pete de culoare în camera unuia dintre cei trei copii.

sursa imaginilor, via Interior Design and Furniture.

