Etichete

, ,

Mi-e starea de spirit umblăreață :).

Și astăzi, ca de atâtea alte ori, am chef să îmi iau rucsacul în spinare și să mă duc să colind lumea, însă până ce acest gând va fi posibil, călătoresc în lumea design-ului interior de pretutindeni, încercând să îmi hrănesc pasiunea. Și pentru că, atunci când călătorești cele mai frumoase sunt locurile unde poposești și oamenii pe care îi întâlnești (chiar și virtual), mi-a rămas gândul la căsuța lui Jo, co-editor al blogului de design interior – desire to inspire.

Holul sau „spațiul ciudat”, cum îi spun proprietarii.

Uneori simțim și nevoia de a preschimba noul în vechi, nu doar invers, așa cum a făcut și Jo, transformând o lebădă (sus) într-o „rățușca urâtă”, dar plină de farmec, aș spune eu (jos).

Bucătărind altfel:

Câteva instantanee ale unui spațiu de lucru de vis:

Detaliile fac diferența!

Dormitorul negru, amintind de profunzime cu polaritățile ei – tulbure și calm,  aici și totuși ascuns:

Îndrăzneala culorii pereților și a accesoriilor, te transpun într-o lume a simbolului în colțul african.

Pentru a vedea mai multe ipostaze ale acestei case încântătoare, precum și continua sa metamorfoză, vă invit să vizitați pagina lui Jo, pe desire to inspire.

