Etichete

, , , ,

O duminică liniștită de vară călduroasă, petrecută la granița dintre vis și realitate, posibil și încă neîntâmplat alături de Adele, Sex and the City și Ness frappe-uri leneșe cu gheață – o multitudine de lucruri pentru care să fiu recunoscătoare :).

Proiectând o stare de spirit:

– un articol scris de Stephanie de la Design Sponge

„Unul dintre cele mai bune lucruri cu privire la a lucra la Design*Sponge este acela de a cunoaste oameni la începutul carierei lor și apoi de a-i vedea trecând prin toate etapele online. M-am bucurat văzând o parte din artiștii mei preferați începându-și afacerea, îndrăgostindu-se, căsătorindu-se și având copii.  Astăzi sunt încântată să vă prezint câteva imagini de la nunta lui Catherine și Erik Nordstrom! Atunci când i-am cunoscut pe Catherine și pe Erik, erau proaspăt logodiți și acum povestea lor și-a găsit o încheiere – fotograful nunții lor – Tec Petaja a împărtășit cu noi din pozele de la nunta lor deoarece Catherine și Erik l-au găsit prin intermediul D*S! Cuplul s-a căsătorit în Franța și îi sunt foarte recunoscătoare lui Tec  pentru faptul că ne-a trimis aceste fotografii (iubesc să închei săptămâna într-o notă optilistă). Nunta lor este o combinație de detalii minimaliste și o locație spectaculoasă. Felicitări lui Catherine și lui Erik de la toți cei din D*S – vă dorim tot binele!”

„Iubesc minunatele flori din material din părul lui Catherine.”

„Culoarea acestei uși este perfecțiune. Mă face să îmi vopsesc ușa apartamentului în albastru pentru a păstra ceva din culoarea verii.”

Tot pe Design*Sponge a apărut cu un an înaintea un articol scris de Anne în care prezintă casa în care locuiesc Catherine și Erik, în cuvintele lui Catherine. Enjoy!

Casa lor este în Williamsburg, Brooklyn este într-o mică brutărie restaurată și, de fapt, brutăria a fost funcționabilă până în momentul construcției. Fiind amândoi din Suedia (o țară în care este întuneric timp de 7 luni pe an), știau că au nevoie de ceva alb și aerisit. Rezultatul este fantastic și iubesc unele dintre soluțiile creative pe care le-au descoperit pentru casa lor (în special butoanele de la masa de toaletă și peretele cu fotografii ale prietenilor).

[Mai sus: Camera de zi începe, în sfârșit, să pară completă. A fost nevoie de ceva experiemente.  Servanta perfectă cu uși glisate de sub televizor este dintr-un depozit din Dumbo. Aveam nevoie de înălțimea acestia, pentru a fi foarte specifici și, în sfârșit am găsit-o pe aceasta care era făcută pentru noi! Culoarea este o parte vitală a vieții și în special în casa noastră și pur și simplu a trebuit să-i cumpăr lui Erik scaunul portocaliu Eames de Sfântul Valentun. Luminează casa. Canapeaua este dintr-o piață de vechituri și pernele sunt de la Svenskt Tenn din Suedia.]

Servanta neagrî este, de fapt, de la Target și a costat mai puțin de 100$. Tocmsi am cumpărat-o de la Anthropologie de dragul distracției. Devine locul perfect pentru câteva dintre cele mai iubite dintre cărțile mele de design, flori și fotografii și binînțeles globul lui Erik. Desenul cu statuia din marmură este un cadou de la un proeten de la școala de design din Stockholm, Suedia. S-a mutat în NYC după ce am absolvit și a început să studieze artele frumoase în schimb. Presupun că s-a săturat de computer.

Scaunele verzi Eames sunt găsite pe ebay s-au dovedit a fi multă bătaie de cap. Am cumpărat doar structura și atunci când am găsit bazele s-au dovedit nepotrivite. Le-am cumpărat pe cele greștite. […] Masa cea mare și solidă este de la IKEA, una dintre cele mai bune cumpărături ale noastre. Aranjamentul de iluminat de deasupra mesei îi aparține în totalitate lui Erik,. Acesta a fost treaba „lui” de făcut în apartament. Și-a petrecut nenumărate ore la Home Depot și pe internet pentru a găsi becurile și sforile potrivite. Cu puțin ajutor de la un electrician am obținut ceea ce ne-am dorit. Posterul cu adorabilul mesaj Like Forever este o ediție limitată de la Village.
Primul lucru pe care l-am făcut dormitorului nostru a fost să-i vopsim pereții din cărămizi în alb. Antreprenorul nostru s-a gândit că am luat-o razna cu totul când i-a văzut câteva săptămâni mai târziu.  Acesta este un lucru pe care cu siguranță nu îl vom mai repeta. Aproape m-am topit când am văzut că vopsisem câteva ore și abia acoperisem o porțiune mică. Ne-a luat amândurora un întreg sfârșit de săptămână pentru a-l termina. Dar a meritat! Acum nu ne mai simțim ca și cum am dormi într-o închisoare. Dar lucrurile pot deveni prea albe și ne-am decis să pictăm peretele din spate un maro închis/ gri. Mult mai bine! Datorită tavanului înalt am avut nevoie de perdele extra lungi și le-am găsit pe acestea, din mătase, la Restoration Hardware.
Cuvertura de pe pat este de la un magazin din zona numit Sleep (Somn). În calitate de cumpărător ebay priceput mi-am petrecut un timp foarte bine investit căutând mobilă de la mijlocul sexolului și ne-am găsit micile șidiferitele noptiere în Germania. Costul amândurora a fost oricum mai ieftin decât dacă le-am fi cumpărat de oriunde din New York.
Peretele nostru cu fotografii este un proiect în desfășurare și continuă să crească. A fi departe de familie și prieteni este dezavantajul faptului de a locui în străinătate, dar în acest fel, îi putem „vedea” în fiecare zi.
Avem un hol extrem de lung și a fost nevoie să găsim atât dulăpiorul perfect în care să putem înghesui multe lucruri, cât și un covor care să aibă mărimea potrivită. Dulăpiorul cu 9 sertare este un alt lucru minunat luat de pe ebay din Long Island. Covorașul pe care îl iubim este de la Dash și Albert. Cuierul este de la Design Within Reach și este proiectat de cine altcineva decât Charles și Ray Eames. Iubim munca lor!
Bucătăria a fost cea mai mare bucurie a mea când ne-am mutat. De la o mică bucătărie pe care am avut-o în Manhattan cu un mini bar drept frigider și fără un cuptor funcțional, această bucătărie a fost raiul! Am început să gătim acasă destul de mult și încă facem asta. Vinul și mâncarea sunt două ingrediente importante în viața noastră și și iubim să avem persoane la cină.
Suntem amândoi mari fani ai Converșilor și mie îmi place să îi pun unul peste altul în toate culorile lor. Arată drăguț și jucăuș și mă face fericită.

În loc să punem rafturi pentru cărți și reviste, le-am pus pur și simplu teancuri, teancuri pe podea. Suntem dependenți de reviste și teancurile se măresc tot mai mult în fiecare săptămână. Mereu mi-am ținut cărțile așa, chiar și când eram în Suedia, dar într-o zi când voi crește mare s-ar putea să investesc într-un raft de cărți potrivit.

